Digitree Group liderem transformacji cyfrowej w Europie w 2023 roku. Nowa strategia rozwoju Grupy

Technologiczna Grupa Kapitałowa Digitree Group ogłosiła swoją strategię na lata 2021-2023. Odpowiedzialność za sukces klientów Grupy w cyfrowym świecie, to motyw przewodni strategii. Segmenty Enterprise, SME oraz rynek agencyjny mogą liczyć na unikatowe i dedykowane rozwiązania. Kluczowy staje się rozwój w kierunku e-commerce, dzięki nowym inicjatywom, dającym polskim biznesom nieograniczone możliwości, także na rynku europejskim.

materiał partnerski
materiał partnerski
Udostępnij artykuł:

- To klientocentryczność stała się podstawą do tworzenia nowej strategii biznesowej Digitree Group. Kompleksowość i szybkie reagowanie na potrzeby klientów, są możliwe dzięki komplementarnym technologiom i produktom w Grupie, grupowym działaniom sprzedażowym oraz wspólnej i efektywnej komunikacji marketingowej. Nasi klienci mają nieograniczone możliwości rozwoju, a my chętnie bierzemy odpowiedzialność za ich sukces w cyfrowym świecie. Tak nową strategię rozwoju komentuje Rafał Zakrzewski, CEO Digitree Group.

grafika

Rozbudowa ekosystemu e-commerce oraz internacjonalizacja biznesu klientów i Grupy

Wzrost udziału e-commerce w całości handlu w 2020 roku był obserwowany na całym świecie. W niektórych krajach, takich jak Polska, podniósł się do poziomu, którego przed pandemią oczekiwano najwcześniej za kilka lat. Jednocześnie partycypacja marketplace’ów w globalnej sprzedaży e-commerce zwiększa się z roku na rok, aby zgodnie z prognozami w 2023 roku osiągnąć poziom 75% [Channel Engine, 2020]. Jednak w Polsce taka forma ekspansji zagranicznej wciąż raczkuje. Dlatego Digitree Group zawiązało współpracę z Channel Engine, jednym z najbardziej funkcjonalnych i kompleksowych rozwiązań służących integracji kanałów sprzedaży i ich globalizacji, a w konsekwencji stworzyło nową markę – Marketplaceme - tym samym dając polskim firmom szansę na zwiększenie swojego zasięgu, dotarcie do większej liczby konsumentów oraz znaczący rozwój ich działalności. Polski rynek e-commerce zostanie, więc wprowadzony na zupełnie nowy poziom, dzięki dostępowi do ponad 30 zagranicznych platform sprzedaży, przy współpracy z jednym partnerem biznesowym, a Digitree Group zrealizuje swoją ambicję związaną z ekspansją zagraniczną.

- Ponad 50 proc. rynku e-commerce to marketplace’y, a rosnące zainteresowanie Amazon znacząco podnosi atrakcyjność tego segmentu biznesowego. Dziś w Polsce działa jedynie ok. 5 tys. podmiotów oferujących produkty na Amazon przy 2,4 mln podmiotów globalnie oraz przy ponad 100 tys. profesjonalnych sprzedawców na Allegro. Nasi klienci są liderami w Polsce, więc ekspansja zagraniczna jest naturalnym kierunkiem ich rozwoju – dodaje Rafał Zakrzewski, CEO Digitree Group.

Rozbudowa ekosystemu e-commerce, jest kluczową inicjatywą strategiczną Grupy, dlatego mocny nacisk położony jest także na usługi doradcze, w zakresie audytu i rekomendacji najlepszych rozwiązań dla branży e-commerce. Co więcej, dzięki E-commerce One-Stop-Shop, Grupa w systemowy sposób będzie rozwiązywać dylematy związane ze strategią pozyskania ruchu, lojalności klientów, automatyzacji marketingu czy budowy platform e-commerce.

Rozwój produktów wdrożeniowych

Analizując branżę technologiczną można zauważyć, że wiele systemów dostarcza podobne generyczne funkcjonalności, a ich efektywność zależy od poziomu zrozumienia biznesu klienta przez wdrożeniowca oraz poziomu customizacji dla danej branży. Dlatego w tym obszarze Digitree Group stawia na rozwój dwóch usług. Pierwszą z nich jest SARE automation w nowym podejściu związanym z projektowaniem i wdrażaniem Marketing Automation dopasowanego do potrzeb biznesu. Drugą inicjatywą jest Magento Commerce, który pozostaje niezrównanym softwarem w zakresie projektowania, tworzenia i wdrażania e-sklepów, za co odpowiedzialny jest regionalny lider Magento Commerce, spółka Fast White Cat.

Grupa Kapitałowa zdobyła w ostatnich kilkunastu latach wysoką pozycję lidera w obszarze E-mail Marketingu, wdrożeń Magento Commerce, Performance Marketingu czy Data Warehouse. Ponadto, obecna jest na kilku atrakcyjnych rynkach, charakteryzujących się wysokimi wzrostami i dużym potencjałem w kolejnych latach. Należą do nich segment Smart Retargeting, International Marketplaces czy Marketing Automation. Ważnym elementem strategii ma być również uzupełnianie i podwyższanie poziomu kompetencji Grupy realizowane poprzez wewnętrzny inkubator projektów, rozwijający nowe innowacyjne inicjatywy biznesowe pochodzące z wnętrza Grupy lub przejęcia komplementarnych biznesów, które będą podnosić jakość oferty i tym samym budować jej wartość.

Grupa Kapitałowa Digitree Group działa w 8 lokalizacjach w Polsce, obsługując obecnie ponad 2100 klientów. W ostatnich czterech kwartałach (trzy kwartały 2020 i czwarty kwartał 2019 r.) przychody ze sprzedaży Grupy sięgnęły 54 mln zł. Jednocześnie ponad 50 proc. jej przychodów pochodzi z działalności dla e-commerce, a 10 proc. z działalności zagranicznej. Grupa zawiązała szereg strategicznych partnerstw, tj. partnerstwo z Google, Adobe, Magento czy Channel Engine, które w połączeniu z szerokim portfelem własnych rozwiązań sprawiają, że jako jedyna Grupa na polskim rynku, rozumiejąc całość portfela narzędzi dla e-commerce, może tak kompleksowo dostosować ofertę do potrzeb klienta.

materiał partnerski
Autor artykułu:
materiał partnerski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online