Przychody grupy kapitałowej Dino Polska w trzecim kwartale 2025 roku sięgnęły 8,76 mld zł i były znacznie niższe od średniej prognoz analityków pytanych przez PAP w wysokości 8,97 mld.
38,6 proc. sprzedaży w sklepach Dino przypadło na produkty spożywcze świeże, 50,1 proc. – na pozostałe produkty spożywcze (zwłaszcza żywność dla dzieci, produkty śniadaniowe, dania gotowe, napoje, słodycze, przekąski, mrożonki, przetwory, tłuszcze, produkty zbożowe i sypkie, przyprawy, a także alkohol i tytoń), a 11,3 proc. na artykuły niespożywcze. Rok wcześniej udziały tych kategorii wynosiły odpowiednio 40,2, 48,8 i 11,3 proc.
245 nowych sklepów Dino w 2025 r.
Na koniec września br. działały 2 933 sklepy Dino. Od początku 2025 roku uruchomiono 245 placówek z czego 98 w trzecim kwartale.
Rok do roku łączna powierzchnia ich sal sprzedażowych zwiększyła się o 14,3 proc. do 1,16 mln metrów kwadratowych.

Na 100 tys. mieszkańców przypada już 7,8 sklepu Dino, wobec 6,8 rok wcześniej. Ich zdecydowanie największe zagęszczenie jest w województwie lubuskim (19,2) i wielkopolskim (17,2), zaś najniższe – w podkarpackim (1,5) i małopolskim (2,4).
W ciągu roku liczba placówek Dino zwiększyła się w każdym województwie.

Sprzedaż porównywalna w sklepach Dino zwiększyła się r/r w zeszłym kwartale o 4,4 proc. W drugim kwartale dynamika wyniosła 8,8 proc., w pierwszym – 0,5 proc., zaś w 2024 roku – 5,3 proc.
Rośnie zysk grupy Dino
Kwartalny zysk grupy Dino na poziomie EBITDA wzrósł r/r o 11,4 proc. do 11,4 proc., na operacyjnym – o 9,6 proc. do 622,1 mln zł, a w ujęciu netto – o 9,9 proc. do 482,1 mln. Natomiast marża EBITDA zmalała z 8,9 do 8,6 proc.
W pierwszych trzech kwartałach br. przychody firmy zwiększyły się o 14,9 proc. do 24,74 mld zł, przy wzroście sprzedaży porównywalnej o 4,7 proc.

Zysk EBITDA wzrósł o 14,6 proc. do 1,93 mld zł, zysk operacyjny – o 12,8 proc. do 1,56 mld, zaś zysk netto – o 10,1 proc. do 1,19 mld.










