'Dinozaury' w akcji

21 sierpnia w ogólnopolskiej telewizji rusza kampania wizerunkowa Cyfry+, promująca platformę jako centrum edukacyjno-rozrywkowe dla całej rodziny.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby kampanii powstał nowy spot reklamowy *Dinozaury". Prezentuje on dwóch chłopców, którzy dzięki C+ poznawać mogą  świat, nawet tak odległy jak świat dinozaurów.

W komunikacji na temat C+ oprócz kanałów edukacyjno-przyrodniczych szczególnie mocno akcentowany jest fakt, że C+ jest jedyną platformą cyfrową dającą dostęp do ofert premium CANAL+ i HBO.

Kampania potrwa do 24 września, realizowana będzie w ogólnopolskich stacjach TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TV Puls.

Kreację kampanii przygotowało EURO RSCG Warsaw, planowanie mediów powierzono Mediaplanning Group. Spot reklamowy wyreżyserował Łukasz Kośmicki; animację dinozaurów przygotowało studio Platige Image pod kierownictwem Tomka Bagińskiego.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji