Udział naziemnego kanału Polo TV w kwietniu 2015 roku wyniósł 0,82 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 6,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 5,36 proc. do 0,53 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja 2014 roku. Jej średni udział w kwietniu br. uplasował się na poziomie 0,17 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasował się kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był trzeci. Jego udział zmalał o 39,13 proc. do poziomu 0,14 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 50 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. Kanał ten awansował z miejsca ósmego na siódme.

Największy spadek, wynoszący aż 66,67 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,03 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji siódmej na 12. Stacja ta w lutym br. zrezygnowała z klipów disco polo na rzecz zagranicznej muzyki tanecznej, zmieniła też logo (więcej na ten temat).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-style-na-czele-stacji-lifestylowych-polsat-play-wyzej-niz-tvn-turbo ##
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w kwietniu br. wyniosła zaledwie 430 osób. Miała ona w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w kwietniu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 15,18 proc., wyniósł 1,29 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (0,91 proc. udziału, w dół o 4,21 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do Disco Polo Music (0,31 proc.).

Największym wzrostem (o 25 proc. do 0,10 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej (66,67 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik spadł do 0,06 proc.











