Discovery Adventure Challenge

Drużyna Media Group najlepszym zespołem z Polski w tegorocznej edycji Discovery Adventure Challenge

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja OMD z Danii zwyciężyła w tegorocznej edycji Discovery Adventure Challenge, jednej z największych i najtrudniejszych rozgrywek sportowych, w których tym razem wzięły udział 52 ekipy z 7 krajów.

Trzyosobowe drużyny  reprezentujące agencje mediowe z Polski, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Holandii, Danii, Norwegii oraz Szwecji zmagały się o tytuł tej najdzielniejszej stawiając czoła licznym przeszkodom w duchu prawdziwej sportowej rywalizacji.

Najlepszym zespołem z Polski okazała się drużyna Media Group, w składzie: Anna Podsiedlik, Łukasz Lasota i Krzysztof Pełka.

Discovery Adventure Challenge jest wydarzeniem sportowym, przygotowanym specjalnie dla agencji reklamowych z całej Europy. Zawody trwają cały dzień. Uczestniczące w nich zespoły muszą wykonać szereg skomplikowanych zadań, wymagających odporności fizycznej i psychicznej. W tym roku, wśród nich znalazły się: kolarstwo górskie, trekking, biegi skoki w górskich wodospadach oraz rafting.  Zespoły koedukacyjne, uzbrojone jedynie w kompas i mapę wykonywać muszą poszczególne konkurencje według ściśle określonej kolejności.

Tegoroczna edycja Discovery Adventure Challenge była już szóstą z kolei. Po raz drugi natomiast ta fascynująca rozgrywka sportowa odbyła się bez wcześniejszych eliminacji lokalnych. W tym roku 52, 3-osobowe załogi z całej Europy, w tym 12 drużyn z Polski, wyjechało do Słowenii, by w dniach 8-10 października stanąć do bezpośredniej walki o główną nagrodę - 5-dniowy kurs nauki kite-surifngu w Fuerteventura w Hiszpanii.

Dorota Żurkowska-Bytner, Ad Sales Director Discovery Networks Poland tak skomentowała tegoroczne zawody: "W tym roku Discovery Adventure Challenge był bardzo wyczerpujący, ale i niezwykle ekscytujący. Wszystkie drużyny wykazały się prawdziwą determinacją i odwagą. Discovery Adventure Challenge dostarczyło nam przez to mnóstwo wrażeń i wiele emocji. Gratulujemy wszystkim zespołom woli walki, w szczególności ekipom z Polski, którym cały czas kibicowaliśmy. Cieszymy się, iż wszyscy bardzo dobrze się bawili. Liczymy na to, iż za rok spotkamy się znowu!"

"Discovery Adventure Challenge nie jest formą zabawy i rozrywki typową dla imprez mediowych, ale ma prawdziwy sportowy charakter w którym poza indywidualną kondycją zawodników liczy się zgranie zespołu i panujący w nim duch walki. A było z kim walczyć - zważywszy na fakt, że na starcie stanęło ponad pięćdziesiąt zespołów z siedmiu krajów. W tym roku konkurencje były naprawdę wyczerpujące, jednak poza zmęczeniem towarzyszyły im również adrenalina i zachwyt nad krajobrazem. Mamy ogromną satysfakcję, że udało nam się nie tylko ukończyć wszystkie konkurencje, okazać najlepszą Polską drużyną, ale także znaleźć w czołówce klasyfikacji generalnej zawodów" powiedział Krzysztof Pełka, TV Planing-Buying Director w Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące