Które programy widzowie oglądają najchętniej w kanale Discovery? Na czele wrześniowo-październikowego zestawienia trzydziestu najpopularniejszych programów stacji, przygotowanych przez AGB Nielsen Media Research na zlecenie Wirtualnemedia.pl, znalazła się program "EXPERIENCE LIFE IN 3G".
DiscoveryTargetAMRSHR %DescriptionStart timeDate 4+4+EXPERIENCE LIFE IN 3G21:27:2030-10-20061629481,05%PRZEDZIWNE OPOWIESCI O UFO /SER.DOK.USA/21:02:1719-10-20061584921,07%JAK TO JEST ZROBIONE /SER.DOK.KAN./10:30:0101-10-20061566092,12%GODZINA ZERO /SER.DOK ANG./21:01:1011-09-20061494681,05%TRAGEDIA LOTU 175 /FILM DOK.USA/20:01:4311-09-20061414800,91%NA MIEJSCU ZBRODNI /SER.DOK.USA/22:00:1127-09-20061339541,28%Z AKT FBI /SER.DOK.USA/22:02:1819-10-20061226231,18%ZACHOWUJAC KULTURY SLAWMY ODMIENNOSC /AKCJA UNESCO/10:56:0901-10-20061184471,57%OTYLE DZIEWCZYNY I ICH PARTNERZY /DOK. USA/23:02:1922-10-20061175721,92%ZWARIOWANE WYSCIGI /SER.DOK.USA/13:01:2122-10-20061165461,14%KATASTROFY /SER.DOK.USA/21:00:3830-10-20061164290,76%WIELKIE UCIECZKI /FILM DOK.USA/22:02:1319-09-20061113691,00%ONE AIM /FORMULA 1/15:29:1429-09-20061078902,23%ODJECHANE EKSPERYMENTY /SER. DOK. USA/15:59:2203-09-20061056701,10%KROTKIE FILMY10:57:0901-10-20061036541,37%POGROMCY MITOW /SER.DOK.USA/11:00:2701-10-20061001981,32%SZALENI KASKADERZY /SER.DOK.ANG./12:01:2908-10-2006926421,08%KULISY TRAGEDII /SER.DOK.ANG./23:01:4617-09-2006906421,67%ZWYKLE RZECZY NIEZWYKLE WYNALAZKI /SER. DOK. ANG./ 15:00:0704-10-2006902671,52%NARODZINY MG /SER. DOK. ANG./17:30:0803-09-2006891470,90%LOT 93 / PROG. DOK. USA/20:00:5010-09-2006890420,58%TVOLUTION20:58:5703-10-2006866020,53%FANI CZTERECH KOLEK /SER. DOK. ANG/23:02:2019-10-2006860781,31%NAUKA NA TROPIE ZBRODNI /SER.DOK.USA/22:00:4024-09-2006818870,78%BRAINIAC /SER.DOK.USA/16:00:2628-10-2006787681,05%WIELKIE PROJEKTY - GENIALNI KONSTRUKTORZY /SER.DOK.USA/20:00:2226-10-2006786360,50%MINUTA DLA KONESERA /PROG. PORAD./24:15:5201-10-2006784202,32%JAK TO JEST ZROBIONE /SER.DOK.KAN./15:01:0306-10-2006771691,38%OBCA PLANETA /SER.DOK. USA/21:01:2124-10-2006758740,49%JEDEN KROK DALEJ /SER.DOK.ANG./24:31:1810-09-2006746733,56%

Jak wynika z tych samych danych przeważającą większość widzów axn stanowią mężczyźni.
Profile HeaderProfile DetailsSexMales62,69%SexFemales37,31%Age4-92,89%Age10-155,82%Age16 - 192,97%Age20 - 2410,59%Age25 - 2914,67%Age30 - 3414,90%Age35 - 397,32%Age40 - 444,63%Age45 - 498,48%Age50 - 5410,03%Age55 - 596,27%Age60+11,43%City sizeRural11,27%City size< 50 tys.41,29%City size50-100 tys.12,92%City size100-200 tys.13,58%City size> 200 tys.20,94%ProfessionTop management12,95%ProfessionMedium level18,34%ProfessionWorkers & farmers22,72%ProfessionRetired18,07%ProfessionOthers27,93%EducationLow38,34%EducationSecondary34,95%EducationHigh18,00%EducationOther8,71%
*) studenci, dzieci w wieku szkolnym, bezrobotni **) wszystkie osoby do 15 roku zycia
W październiku Discovery miał 0,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym.











