Disney Channel między styczniem a grudniem miał średnio 1,16 proc. udziału w rynku w grupie 4+. Na drugiej pozycji znalazł się Disney XD (do września 2009 toku Jetix) z 0,93 proc. udziału w ryku. Podium zamyka Cartoon Network z 0,89 proc. udziału. Rekordowy wzrost zanotował Nickelodeon (+162 proc.).
Wśród widzów między 4 a 15 rokiem życia Disney Channel miał 6,77 proc. udziału w rynku. Udziały dwóch kolejnych stacji Disney XD i Cartoon Network wyniosły odpowiednio 6,72 proc. i 6,54 proc. udziału w rynku. Tu także duży wzrost (+ 182 proc.) przypadł kanałowi Nickelodeon.
Najpopularniejsze pozycje w najpopularniejszym kanale dziecięcym to „Randka z gwiazdą”, „Camp Rock 2” oraz Hanna Montana. Produkcje te przyciągnęły ponad pół miliona widzów.
Bez niespodzianki także w zestawieniu za grudzień. W ostatnim miesiącu roku pierwsza trójka identyczna jak w zestawieniu rocznym. Najwięcej stracił ZigZap/Hyper.

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości firmy At Media.
* - Kanał Polsat JimJim nadaje od drugiej połowy listopada 2009 roku, więc jego dane za 2009 roku są nieporównywalne. Dane za 2010 rok tej stacji do końca kwietnia br. obejumją też dane stacji JimJam, która miała wtedy taką samą ramówkę.
** - Jetix Play nadawał do końca lipca 2010 roku.











