Zmiany zauważyli fani marki Disney, którzy od wielu miesięcy domagają się za pośrednictwem mediów społecznościowych debiutu platformy streamingowej w naszym kraju. Poza pojawieniem się logotypu Star, lekko zmodyfikowano tekst na przycisku, który pozwala zapisać się do newslettera. Obecnie brzmi on: „Chcę otrzymywać informacje o nowościach”.
Datę debiutu Disney+ możemy poznać już w przyszłym tygodniu
Poza polską wersją witryny, zmodyfikowane zostały wersje południowokoreańska i adresowana do mieszkańców Hong-Kongu. W tych krajach już potwierdzono debiut Disney+ w tym roku. Niewykluczone, że wkrótce koncern ogłosi podobne zamiary dotyczące polskiego rynku. Na 12 sierpnia zaplanowano bowiem konferencję o wynikach finansowych, gdzie takie deklaracje mogą się pojawić. Chyba, że Disney+ pójdzie w ślady HBO Max i przełoży debiut w Polsce na przyszły rok.

Fox i Fox Comedy zmienią nazwę na Star i Star Comedy?
Portal Wirtualnemedia.pl niedawno ustalił, że w najbliższym czasie Disney nie zamierza zamykać kanałów telewizyjnych w Polsce, jak czyni to na innych rynkach przy okazji uruchamiania Disney+. Niewykluczone, że dojdzie jednak do rebrandingu Fox i Fox Comedy na Star. Logo tej marki w wielu krajach świata nie tylko odnosi się do bibliotek wideo na żądanie z tysiącami godzin filmów, seriali i programów. Na niektórych rynkach, w tym w Ameryce Łacińskiej, marka Star zastąpiła kanały Foksa, w tym obecne u nas Fox i Fox Comedy. Działają tam teraz m.in. Star Channel i Star Comedy.
Disney przejął kanały Murdocha

W marcu 2019 roku Disney sfinalizował bowiem przyjęcie za 71,3 mld dolarów rozrywkowej części 21st Century Fox. To nie tylko studia filmowe, ale też kanały telewizyjne Fox i National Geographic Channel, a także prawa do wielu znanych seriali, które pomagają w rozwoju Disney+. Wcześniej te aktywa należały do koncernu News Corporation prawicowego magnata medialnego Ruperta Murdocha. Informacyjny Fox News i stanowe mutacje stacji Foksa działają dalej w Stanach Zjednoczonych.











