W Stanach Zjednoczonych na reklamę w Disney+ zdecydowało się około 100 reklamodawców. Są to m.in. sieć handlowa Walmart, operatorzy telekomunikacyjni AT&T i T-Mobile, Gigant FMCG Procter & Gamble, Macy's, Airbnb, Mattel, Google, State Farm, UPS, Red Bull, Honda, Target, Marriott, Taco Bell, Kohl's, American Express, Royal Caribbean, DoorDash, Tiffany & Co., Volkswagen. Reklamy zamieszcza w serwisie także Meta Platforms.
Reklamodawcy współpracują z największymi koncernami w branży, w tym Dentsu, Havas, Horizon, IPG, Omnicom Group, Publicis, RPA, Stagwell i WPP.
- Dzisiejsze uruchomienie [pakietu z reklamami] oznacza przełomowy moment dla Disney+ i stawia wybór konsumentów na pierwszym miejscu - powiedział Michael Paull, prezes pionu Direct to Consumer. - Dzięki ofertom wspieranym reklamami, jesteśmy w stanie zapewnić większą elastyczność konsumentom, by cieszyli się pełnym zakresem i głębią niesamowitych opowieści od The Walt Disney Company - dodaje.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/disney-zwolnienia-koniec-podroze-sluzbowe-przeglad-wydatkow-na-tresci-marketing-reklama-redukcja ##
Disney wyznaczył sobie na jeden z głównych celów osiągnięcie rentowności w segmencie streamingowym i wdrożenie nowego planu powinno przybliżyć spółkę do realizacji celu. Segment streamingowy w ostatnim kwartale odnotował stratę rzędu1,5 mld dolarów.
Ceny Disney+ Basic
W momencie uruchomienia, abonenci planu Disney+ Basic będą mogli korzystać z pełnego katalogu treści i kluczowych funkcji serwisu, które są również oferowane w planie Disney+ Premium.
W planie z reklamami dostępna jest m.in. opcja równoczesnego oglądania treści na maksymalnie czterech obsługiwanych urządzeniach. Pakiet zapewnia formaty wideo wysokiej jakości - w tym, w zależności od urządzenia, 4K Ultra HD, Dolby Vision, Full HD, HDR10 i IMAX Enhanced.

Dotychczasowi abonenci Disney+ mają możliwość przejścia na plan Basic za 7,99 dolarów za miesiąc.
Wczoraj wprowadzono również podwyżkę ceny planu wolnego od reklam, która teraz wynosi $10,99. Czas reklamowy będzie wynosił 4 minuty na godzinę oglądania.
fot. Disney

Disney+ ma 164,1 mln subskrybentów
Na początku października z Disney+ (licząc z indyjską ofertą Hotstar) korzystało 164,1 mln subskrybentów, o 12,1 mln więcej niż kwartał wcześniej. Kwartalne wpływy segmentu streamingowego Disneya (obejmującego też Hotstar, ESPN+ i Hulu) wzrosły o 8 proc. do 4,91 mld dolarów, a strata operacyjna pogłębiła się z 630 mln do 1,47 mld dolarów. Disney+ 1 października br. bez uwzględnienia dużo tańszej oferty Hotstar miał 102,9 mln subskrybentów, wobec 93,6 mln na początku lipca br., a 74,8 mln 1 października ub.r.
W ciągu roku liczba klientów w USA i Kanadzie wzrosła z 38,8 do 46,4 mln, a w pozostałych krajach - z 36 do 56,5 mln (bez oferty Hotstar dostępnej w Indiach).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/disney-serwisy-streamingowe-sklep-gadzety-ubrania ##

Średni przychód miesięczny od subskrybenta Disney+ zmalał rok do roku z 6,24 do 5,96 dolarów, głównie wskutek spadku w USA i Kanadzie z 6,81 do 6,10 dolarów. Na pozostałych rynkach nastąpił wzrost z 5,62 do 5,83 dolarów, a w przypadku Hotstara - spadek z 0,64 do 0,48 dolara.
Serwis Disney+ wystartował w listopadzie 2019 r. Obecnie jest dostępny m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii, Puerto Rico, Belgii, Danii, Finlandii, Islandii, Luksemburgu, Norwegii, Szwecji, Portugalii, Austrii, Francji, Hiszpanii, Indiach, Indonezji, Irlandii, Japonii, Monako, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Włoszech. W Polsce działa od czerwca br.











