Disney XD dogania stację Disney Channel

Największy wzrost wśród kanałów dziecięcych we wrześniu br. zanotował  - tak jak w poprzednich miesiącach – Nickelodeon. Niewiele mniej od niego zyskał jednak Disney XD, który dogania liderującego Disney Channel'a.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Udział kanału Disney Channel w grupie wszystkich widzów wyniósł 1,14 proc. po wzroście względem września ub.r. o 7,6 proc. Zajmujący drugie miejsce Disney XD zyskał z kolei aż 101,5 proc., co dało mu udział na poziomie 1,07 proc. Jednym z powodów tego wzrostu jest m.in. wprowadzenie antenę filmów fabularnych, których poprzednik Disney XD – Jetix nie emitował (Jetix przekształcił się w Disney XD 13 września 2009 roku).

Trzecią pozycję w zestawieniu kanałów dziecięcych za wrzesień zajął Cartoon Network. Jego udział poszedł do góry o 28,3 proc. i ukształtował się na poziomie 0,91 proc.

Największy wzrost kolejny miesiąc odnotowała zajmująca szóste miejsce w rankingu stacja Nickelodeon, która miała w analizowanym okresie br. udział wynoszący 0,34 proc. po wzroście o 111 proc. Największy spadek zaliczył natomiast kanał Boomerang, który uplasował się na pozycji ósmej. Jego udział zmalał o 7,4 proc. do 0,19 proc.  

W grupie widzów w wieku od 4 do 15 lat pierwsza trójka jest taka sama: Disney Channel z udziałem 7,97 proc. wzroście o 104,3 proc., Disney XD  (traci on tu do lidera minimalnie, bo ma 7,96 proc, zyskał 104,3 proc.) i Cartoon Network (7,43 proc., +41,8 proc.).

W tej grupie Nickelodeon zanotował jeszcze większy wzrost udziału – bo wyniósł on 115,3 proc. - do 2,98 proc., co dało tej stacji piąte miejsce w zestawieniu. Liderem spadku tutaj nie był jednak Boomerang, ale ZigZap – jego udział zmalał  o 26,7 proc. do 0,4 proc. 

Najchętniej oglądaną pozycją na antenie Disney Channel był film fabularny “Camp Rock 2: Wielki Finał”. Obejrzało go średnio 540 tys. widzów, a udział stacji wyniósł aż 11,24 proc. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą