Projekt serwisu powstał w agencji interaktywnej Ideacto, a obecnie jest wdrażany w Divante w oparciu o oprogramowanie Video CMS.
"Projektując nową wersję serwisu dla ATM-u skupiliśmy się na pokazaniu potencjału całej grupy kapitałowej ATM . Kluczową kwestią było również dopasowanie strony do aktualnych realiów oraz przebudowa architektury informacji. Postawiliśmy na jasny i czytelny podział strony na najważniejsze sekcje z punktu widzenia celów określonych przez klienta oraz potrzeb użytkowników (projekt powstawał zgodnie z metodologią user-centered design)" – mówi Tomasz Lizoń z Ideacto.
"Sekcja sprzedażowa oparta na Video CMS ma ułatwić prezentację zabezpieczonych treści nowym klientom na całym świecie. Skorzystają z niej także obecni klienci ATM Grupy" - mówi Piotr Karwatka z Divante.
Nowy serwis ma pojawić się w sieci jeszcze tej zimy.

ATM Grupa to niezależny producent telewizyjno-filmowy, który wraz ośmioma spółkami zależnymi tworzy grupę kapitałową. Posiada ona status spółki publicznej notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.











