Dla 2/3 polskich millenialsów „made in Poland” bardziej wartościowe od „made in Europe”

Większość polskich przedsiębiorców z pokolenia millenialsów uważa, że posługiwanie się domeną .pl ma większy sens w przypadku, gdy oferują swoje usługi lub produkty na terenie naszego kraju. Jeśli działalność prowadzą także na rynkach innych europejskich krajów, chętnie zarejestrują również domenę .eu – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

km
km
Udostępnij artykuł:

66 proc. millenialsów twierdzi, że firmowanie swoich usług i produktów sprzedawanych na terenie Polski oznaczeniem "made in Poland" w domenie .pl ma większą wartość niż "made in Europe" w domenie .eu.

Ta zasada nie zawsze działa już jednak na rynkach zagranicznych. Wtedy lepiej korzystać z oznaczenia "made in Europe": uważa tak 41 proc. ankietowanych (22 proc. stawia w takim przypadku na "made in Poland"). Wynika to z tego, że zagraniczni klienci bardziej ufają firmie, która ma adres internetowy w domenie .eu niż .pl. Taki pogląd podziela 38 proc. millenialsów, którzy prowadzą mikro, małe i średnie firmy.

Nie zmienia to jednak faktu, że badani millenialsi zdecydowanie najczęściej posiadają strony internetowe w domenie .pl. Odpowiedziało tak 72 proc. ankietowanych. Zdecydowanie mniejsza część młodych przedsiębiorców zarządzających mikro, małymi i średnimi firmami postawiło na końcówkę .com (31 proc.) i .eu (13 proc.).

Badanie zostało przeprowadzone przez firmę ARC Rynek i Opinia na zlecenie home.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"