„Dla młodych duchem” w kampanii Młodej Pragi

Ruszyła kampania reklamowa inwestycji mieszkaniowej Młoda Praga. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Młoda Praga – dla młodych duchem”, przygotowały agencja WeCan i dom mediowy VIP Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa warszawskiej inwestycji mieszkaniowej Młoda Praga jest oparta na wyrazistej stylistyce i kolorystyce oraz haśle „Młoda Praga – dla młodych duchem”. Przekaz – skierowany głównie do młodych, aktywnych odbiorców – wspiera inwestycję realizowaną przez firmę Pirelli Pekao Real Estate przy ulicy Ostrobramskiej 75.

grafika

Akcja obejmuje prasę („Gazeta Wyborcza” – „Dom Warszawa”, „Dziennik Gazeta Prawna” – „Nieruchomości Warszawa”, „Metro” – „Warszawa Nieruchomości”, „Newsweek”, „Forbes”, „Angora”, „Polityka”, radio (Radio Eska, Radio Wawa, Radio RMF MAXXX Mazowsze), internet (mapanieruchomosci.pl, warszawa.gazeta.pl, domiporta.pl, szybko.pl) oraz outdoor. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca września – przygotowała agencja WeCan, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy VIP Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu