Reklamy Kauflandu podkreślają, że sklepy tej sieci łączą największe zalety hipermarketów i sklepów dyskontowych, takie jak wysoka jakość, niskie ceny i świeżość produktów, duży wybór produktów polskich oraz nieporównywalna z konkurencją oferta produktów regionalnych. Kaufland po raz pierwszy jest reklamowany w mediach ATL - obecna akcja obejmuje telewizję (główne stacje ogólnopolskie), internet, outdoor. Ponadto wykorzystywane są materiały BTL (gazety dla klientów, reklamy w sklepach).
Kreację i strategię kampanii - prowadzonej od początku lutego - przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, która wygrała przetarg na długoterminową obsługę Kauflandu (wcześniej sieć nie korzystała w usług agencji reklamowej). Trzy spoty na potrzeby akcji wyreżyserował Paweł Borowski, wyprodukowało studio Tank Production, a postprodukcją zajęła się firma Platige Image. Natomiast media zaplanował dom mediowy Maxus.












