Dla Tauronu w internecie będą pracować Czart, Smartheads, Mediacap i OS3

Agencje Czart, Smartheads i konsorcjum Mediacap z OS3 zajmie się obsługą spółki Tauron Sprzedaż (Grupa Tauron) w internecie. Będą dla niej pracować przez 18 miesięcy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zajmująca się sprzedażą energii elektrycznej spółka Tauron Sprzedaż prowadziła przetarg na obsługę w internecie od grudnia ub.r. W odpowiedzi na ogłoszenie wpłynęło sześć ofert. Oprócz zwycięzców złożyli je także Insignia, e-point i Lubię to.

CzArt, Smartheads i konsorcjum złożone z Mediacapu i OS3 zajmą się m.in. przygotowaniem i realizacją kampanii reklamowych i innych działań marketingowych Tauronu w internecie. Chodzi m.in. o opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji, tworzeniem kreacji reklam, realizowanie aktywności z zakresu email marketingu, buzz marketingu i marketingu wirusowego.

Umowa z agencjami została podpisana na 18 miesięcy. Budżet Tauronu na te działania wynosi 2,8 mln zł netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]