Startująca właśnie kampania Banku DnB Nord Polska reklamujeoferowaną przez niego polisę lokacyjną, która łączy cechy lokatybankowej i ubezpieczenia oraz daje zysk 5,67 proc., na koniecokresu ubezpieczenia odpowiadający 7 proc. rocznie z lokaty. Akcjapodkreśla, że firma pochodzi z Norwegii, która jest kojarzona wPolsce z stabilnością, zamożnością i bezpieczeństwem. Wyraża to jużsamo hasło kampanii "Fortjene znaczy zasługiwać", w którymwykorzystane jest autentyczne norweskie słowo, a także kreacjaspotów złożonych ze scenek pokazujących pozytywne cechy typowe dlaNorwegów.
Akcja od 30 marca obejmuje internet (bannery, filmy streamingowei quizy interaktywne w serwisach takich jak onet.pl; wp.pl;gazeta.pl, interia.pl, bankier.pl, money.pl, rzeczpospolita.pl,nasza-klasa.pl i wyszukiwarce Google) oraz telewizję (billboardysponsorskie w TVN 24 przy prognozie pogody i programie "Szkłokontaktowe"). Kreację i strategię kampanii - zaplanowanej do końcamaja - przygotowała agencja reklamowa Xandu, natomiast strategią izakupem mediów zajął się MEC Interaction, internetowe ramię domumediowego Mediaedge:cia.












