„Do Lewiatana jeden krok” w kampanii sieci sklepów (wideo)

Ruszyła nowa kampania promująca sieć sklepów Lewiatan. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Do Lewiatana jeden krok” - przygotowały firmy Effectica, Codemedia i Motion Brand.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest przekonanie, że Lewiatan jest siecią sklepów najbliższą konsumentom i rozumiejącą ich potrzeby. Spoty reklamowe, których osią jest przebój Andrzeja Dąbrowskiego „Do zakochania jeden krok”, mają podkreślać walory zakupów w Lewiatanie: bogatą ofertę świeżych produktów, a także szeroką gamą produktów marki własnej tej sieci.

Akcja, która została zaplanowana do 29 grudnia, obejmuje większość stacji telewizyjnych.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa Effectica, spot zrealizował dom produkcyjny Motion Brand, a planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Codemedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"