Tygodnik „Do Rzeczy” droższy o złotówkę

Z początkiem br. cena egzemplarzowa tygodnika „Do Rzeczy” (wydawanego przez spółkę Orle Pióro należącą do PMPG Polskie Media) zwiększyła się z 7,90 do 8,90 zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tygodnik „Do Rzeczy” droższy o złotówkę

Według danych Polskich Badań Czytelnictwa we wrześniu ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Do Rzeczy” wynosiła 28 912 egz., o 5,3 proc. więcej niż przed rokiem.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ministerstwo-zdrowia-szczepionka-krytyka-do-rzeczy-sprzyjanie-antyszczepionkowcom-redakcja-jest-otwarta-na-rozne-glosy,7170059339368065a ##

81 proc. udziałów Orlego Pióra należy do PMPG Polskie Media, wydającego też tygodnik „Wprost” (od wiosny 2020 roku tylko w wersji cyfrowej). W trzecim kwartale ub.r. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media osiągnęła wzrost przychodów o 14 proc. do 7,39 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 1,68 mln zł do 692 tys. zł. Zarząd firmy zdecydował o przeznaczeniu maksymalnie 1 mln zł na skup akcji własnych.

Zdrożała część dzienników i tygodników

Z początkiem grudnia 2021 roku wzrosły ceny egzemplarzowe dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. Wydająca je spółka Gremi Media uzasadniła to m.in. skokową podwyżką cen papieru.

 

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji