- To wspólne przedsięwzięcie doskonale wpisuje się w naszą dotychczasową działalność. Jest to zarówno forma pokazania dumy z polskości, jak i sprzeciw wobec tych, którzy starają się nas nakłonić do przepraszania za rzekomo popełnione przez Polaków winy i błędy - mówi redaktor naczelny „Do Rzeczy” Paweł Lisicki w rozmowie z portalem internetowym pisma.
Koszulki z napisem „Nie będę przepraszać za Polskę” oraz logotypami Red is Bad i „Do Rzeczy” można kupić w sklepie internetowym Red is Bad. Dostępne są w dwóch wersjach - czarnej i białej. Za ich zaprojektowanie odpowiada Red is Bad.
- Bardzo często spotykamy się z próbami przekłamywania historii, pisania jej na nowo. Z ofiar robi się oprawców, a z winowajców robi się ofiary. Ta koszulka jasno mówi, że nie będziemy przepraszać za Polskę. Próbuje nam się doklejać łatki faszystów czy ksenofobów, obarczać winą za rzeczy, których nie zrobiliśmy - nie ma na to naszej zgody i koszulka dokładnie to mówi - mówi portalowi DoRzeczy.pl Paweł Szopa, prezes i założyciel Red is Bad.

fot. DoRzeczy.pl
Serię koszulek promują dziennikarze „Do Rzeczy”: Paweł Lisicki, Kamila Baranowska, Wojciech Wybranowski, Rafał Ziemkiewicz oraz Piotr Zychowicz.

Red is Bad i „Do Rzeczy” nie wykluczają, że w przyszłości wspólna oferta może zostać rozszerzona o nowy asortyment.











