Cykl „Dobra robota” na antenie TTV oglądać można było w poniedziałki i wtorki o godz. 18.30, w okresie od 7 marca do 3 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 150 tys. osób, co przełożyło się na 1,25 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,16 proc. wśród kobiet w wieku od 25 do 49 lat mieszkających w miastach - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu pokazany 5 kwietnia, który śledziło 236 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rzeczy-ktorych-nie-nauczyl-mnie-ojciec-2-sezon-ttv-ogladalnosc,7170007516088449a ##

Widzowie w ramach cyklu „Dobra robota” oglądać mogą współpracę szefów lokalnych firm ze swoimi pracownikami. - W programie podejrzymy codzienność w kilku branżach. Kamery programu zajrzą do małych, lokalnych firm jak pomoc drogowa i rodzinny cyrk; do większych przedsiębiorstw jak skup złomu i gospodarstwo rolne, a także do takich, z wieloletnią tradycją jak ponad 70. letnia piekarnio-cukiernia - czytamy w opisie.











