Dobre wyniki tytułów Axel Springer Polska

Wzrost przychodów reklamowych w segmencie kobiecym magazynów Axel Springer Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W pierwszych pięciu miesiącach 2004 roku "Pani Domu", "Olivia" i "Na Żywo" zanotowały wzrost przychodów reklamowych o 47%* w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.  Przychody "Pani Domu" wzrosły o 40%*, "Olivii" o 50%*, a "Na Żywo" aż o 70%*. Łączne wpływy reklamowe tych pism od stycznia do maja 2004 roku wyniosły 26 797 274 zł.*

- Inwestycje w tytuły przynoszą efekty. Relaunch "Olivii" jesienią zeszłego roku, pozycjonujący ją jako aspiracyjny i elegancki magazyn, został oceniony niezwykle wysoko w badaniach czytelniczych produktu. Reklamodawcy uznali zmienioną "Olivię" za bardzo efektywne medium - mówi Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych Axel Springer Polska.

"Pani Domu" w wyniku konsekwentnej polityki wydawniczej, jest nie tylko liderem w rankingach czytelnictwa w segmencie (prawie 5 mln czytelniczek)**, ale także, co szczególnie istotne dla reklamodawców, najchętniej czytanym tygodnikiem kobiecym w grupie docelowej 20:44 lata. Aż 35% kobiet w wieku 20:44 lata (blisko 2,4 mln) sięga po "Panią Domu" (dla porównania: po "Naj" (G+J) sięga 32% kobiet w wieku 20:44 lata, po "Przyjaciółkę" (Edipresse) 30%, po "Tinę" (Bauer) 21%.)*** Zmiana techniki druku "Pani Domu" oraz zastosowanie papieru wyższej jakości wpłynęły na atrakcyjność tygodnika dla czytelniczek i reklamodawców.

Powiększenie formatu i optymalizacja formuły redakcyjnej "Na Żywo" w maju tego roku sprawiły, że magazyn pozycjonowany jest obecnie o klasę wyżej. Dzięki wprowadzonym zmianom znacznie zwiększył swoją atrakcyjność jako medium reklamowe.

Klienci, którzy w pierwszych pięciu miesiącach tego roku szczególnie często wybierali pisma z segmentu kobiecego magazynów Axel Springer Polska to Aflofarm, Avon Cosmetics Polska, Beiersdorf Lechia, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Kamis-Przyprawy, L'oreal Polska, Dr Oetker, Olvit, Procter&Gamble, Soraya i Whirlpool Polska.

*Expert Monitor styczeń-maj 2003, styczeń-maj 2004, dane nie uwzględniają autopromocji.**PBC General; zrealizowane przez SMG KRC; CCS, styczeń - maj 2004, kobiety, n=7 778***PBC General; zrealizowane przez SMG KRC; CCS, styczeń - maj 2004, kobiety w wieku 20:44, n=3 574

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"