„Dobry smak od zawsze na zawsze” w kampanii Ahmad Tea London (wideo)

Z początkiem października stratuje telewizyjna kampania reklamowa herbat Ahmad Tea London. Akcja wspiera relaunch tej marki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się właśnie telewizyjna kampania reklamowa herbat Ahmad Tea London wspiera relaunch tego produktu, obejmujący m.in. zmianę szaty graficznej jego opakowań. Wykorzystywane w akcji 30- i 15-sekundowe spoty pokazują, że dobry smak jest jak uczucie – od zawsze do zawsze. Przekaz jest skierowany do kobiet z dużych miast mających wyższe wykształcenie i zarabiających powyżej średniej.

Akcja od 1 do 24 października będzie prowadzona w kanałach ogólnopolskich i tematycznych (m.in. TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, TVP Info, TVP Polonia, TVP Kultura, wybrane stacje z pakietu AtMedia). Strategią medialną oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy The Media Insight.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów