„Dodaj zdrowia do swoich dań” w pierwszej kampanii oleju LenVitol (wideo)

Firma Oleofarm prowadzi pierwszą w historii kampanię reklamową oleju lnianego LenVitol. Akcję pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań” przygotowały firmy Optima Marketing Group i Papaya Films.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Dodaj zdrowia do swoich dań” w pierwszej kampanii oleju LenVitol (wideo)

Celem kampanii jest zaprezentowanie zalet oleju lnianego LenVitol oraz zachęcenie odbiorców do wykorzystania go w przygotowaniu  posiłków.

Adresatem akcji są kobiety które dbają o dietę swoją oraz swoich bliskich i dla których synonimem dobrej, zdrowej kuchni są naturalne, nieprzetworzone produkty. Spot podkreśla, że olej lniany LenVitol z dużą zawartością kwasów Omega-3 doskonale wpisuje się w kulinarne decyzje. Dla uwiarygodnienia przekazu wykorzystano obecność eksperta - dietetyczki.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.

Autorem  kreacji oraz strategii kampanii jest agencja Optima Marketing Group, która wygrała przetarg Oleofarmu zakończony w czerwcu br.  Spot wyprodukowany został przez dom produkcyjny Papaya Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"