„Dołącz do zjawiskowych Polek!” w kampanii Maybelline Lash Sensational (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa maskary Maybelline Lash Sensational (z oferty L’Oréal Polska) prowadzona pod hasłem „Dołącz do zjawiskowych Polek!”. Akcja obejmuje telewizję i internet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Dołącz do zjawiskowych Polek!” w kampanii Maybelline Lash Sensational (wideo)

Reklamy Maybelline Lash Sensational podkreślają najważniejsze zalety tej maskary. Kampania obejmuje też konkurs na stronie Maybelline.pl, w którym zadaniem uczestniczek jest zrobienie swojego zdjęcia ze zjawiskowym spojrzeniem oraz dodanie go na Facebooku lub Instagramie z tagami #jestemzjawiskowa i #maybelline. Im więcej kobiet to zrobi, tym większa będzie wartość nagrody, a o aktualnej liczbie uczestniczek informują reklamy display w wybranych serwisach kobiecych, m.in. Kobieta.gazeta.pl, Lula.pl i Wysokieobcasy.pl.

Organizacją konkursu zajmuje się agencja Kamikaze, a za kampanię reklamową odpowiadają agencje należące do ZenithOptimedia Group: Newcast zajęła się koncepcją kampanii, kreacją reklam i współpracą z blogerkami, a Performics i Zenith są odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów.

Akcja potrwa do końca sierpnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii