W „Sekcji piłkarskiej” Sport.pl dziennikarz i piłkarze w strojach z „Domu z papieru” Netflixa (wideo)

W ostatnim odcinku programu „Sekcja piłkarska” portalu Sport.pl (Agora) niestandardowo promowano serial Netflixa „Domu z papieru”: prowadzący Paweł Wilkowicz i trójka piłkarzy Piasta Gliwice wystąpili w charakterystycznych strojach bohaterów tego serialu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W odcinku Wilkowicz rozmawiał z trzema hiszpańskojęzycznymi zawodnikami Piasta Gliwice: Jorge Felixem, Gerardem Badią i Joelem Valencią. Wszyscy pojawili się strojach charakterystycznych dla bohaterów „Domu z papieru”: czerwonych kombinezonach i maskach Salvadora Dalego. Przygotowano też specjalną scenografię kojarzącą się z produkcją Netflixa.

Paweł Wilkowicz nawiązał też do niej na początku wywiadu. Ocenił, że niespodziewane zdobycie przez Piast Gliwice mistrzostwa Polski w minionym sezonie to największy napad w ostatnich latach w Ekstraklasie, a zawodnicy i trenerzy tego klubu pokonali bogatszych i potężniejszych i splądrowali sejf naszej ligi.

Na początku i na końcu wywiadu pojawiły się zwiastun i banner nowego sezonu „Domu z papieru”. Zaznaczono, że program zawiera lokowanie produktu.

„Sekcja piłkarska” jest nadawana od lutego br. w poniedziałki o godz. 20:00 na stronach głównych Sport.pl i Gazeta.pl oraz profilach tego pierwszego portalu w social media. Gospodarzami oprócz Pawła Wilkowicza są inni Sebastian Staszewski i Michał Gąsiorowski.

Nowy odcinek jest pierwszym po przerwie między sezonami piłkarskimi.

 

To kolejny piłkarski motyw w polskiej kampanii „Domu z papieru”. Na początku czerwca w dniu finału Ligi Mistrzów pojawiła się reklama serialu, w której piłkarz AC Milan Krzysztof Piątek wykonał charakterystyczny gest imitowania wystrzałów w pistoletu. Zawodnik robi to zawsze po strzelonych golach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/maska-dalego-na-rynku-glownym-to-reklama-netflix-zaplaci-tylko-274-zl,7170870513641089a ##

Hiszpański serial „Dom z papieru” („Casa de Papel”) opowiada o niezwykłym napadzie. W trzecim sezonie, który pojawił się na Netfliksie w miniony piątek, bohaterowie produkcji Tokio i Rio po udanym skoku zamierzają odpocząć na rajskiej wyspie, ale ich sielanka nie trwa długo.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiedzmin-serial-netflix-zwiastun-wideo-opinie-fabula-kiedy-premiera,7170870784645249a ##

W drugim kwartale br. Netflix zanotował wzrost wpływów o 26 proc. do 4,9 mld dolarów oraz 271 mln dolarów zysku netto. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 2,7 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 151 mln użytkowników.  W II kwartale br. Netflix po raz pierwszy w swojej historii zanotował stratę użytkowników w USA - z usług serwisu zrezygnowało tam 126 tys. subskrybentów netto, podczas gdy wcześniej przewidywano ich wzrost na poziomie 352 tys.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w marcu br. Netflix miał w Polsce 3,43 mln realnych użytkowników i odnotował 43,35 mln odsłon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+