Domańska, Musiał, Drzymalska „nie mówią o seksie” w kampanii Storytel i SEXEDPL

Storytel startuje z kampanią „(Nie) mówmy o seksie", w ramach której w aplikacji dziś pojawiło się 6 słuchowisk poruszających tematy seksu, ludzkiej seksualności i związanych z nim tabu. Słuchowiska zostały przygotowane we współpracy z fundacją SEXEDPL. Za przygotowanie i promocję kampanii odpowiedzialne są agencje Przestrzeń i Polot oraz agencja digital marketingu Tigers.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Domańska, Musiał, Drzymalska „nie mówią o seksie” w kampanii Storytel i SEXEDPL

Projekt „(Nie) mówmy o seksie” to odpowiedź obu marek na wciąż niewystarczającą społeczną edukację seksualną. 

W centrum całej kampanii znalazło się 6 specjalnie na tę okazję napisanych słuchowisk, które poruszają tematy takie jak brak orgazmu u kobiet, kwestia komunikacji na polu seksualności, uzależnienie od pornografii czy seksualność seniorów, ale też na przykład zbyt duże skupienie na codziennych obowiązkach, na czym cierpi nasze życie seksualne.

Do napisania 6 słuchowisk wchodzących w skład kampanii zaproszono uznanych polskich autorów tekstów i pisarzy: Wita Szostaka, Grzegorza Uzdańskiego, Magdalenę Salik, Dominikę Słowik, Agnieszkę Jelonek i Martę Guzowską.

Słuchowiska w Storytel

W nagranie słuchowisk zaangażowano zaś popularnych i uznanych polskich aktorów i aktorki - słuchowiska czytają m.in. Maciej Musiał, Ola Domańska, Łukasz Simlat, Kasia Sawczuk, Sandra Drzymalska, Paulina Gałązka, Piotr Pacek, Marta Lipińska i Sebastian Dela, którzy wcielili się w role poszczególnych bohaterów opowiadań i narratorów.

Kampanię „(Nie) mówmy o seksie” promowało będzie wiele działań marketingowych, m.in. na TikToku, Instagramie. Jednym z nich jest gotowy już wielkopowierzchniowy mural, który wraz ze startem projektu pojawił się w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej (Metro Politechnika).

Mural w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej (Metro Politechnika)

W ramach promocji kampanii zaplanowano także wiele innych aktywacji w różnych obszarach, w tym działań PR-owych w mediach lifestyle’owych, portalach horyzontalnych i tygodnikach opinii oraz publikacji z zaangażowaniem liderów opinii, za które odpowiada agencja digital marketingu Tigers.

Za ideę kreatywną kampanii i teledysku odpowiedzialne są agencje Przestrzeń i Polot. Spot wyreżyserował Tomasz Misiukiewicz, za produkcję odpowiada Don’t Panic Production.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"

T-Mobile Polska przyciąga nowych klientów. Zysk w górę

T-Mobile Polska przyciąga nowych klientów. Zysk w górę

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Młodzieżowe Słowo Roku 2025. W finale "brainrot", "67", "skibidi"

Młodzieżowe Słowo Roku 2025. W finale "brainrot", "67", "skibidi"