Dominik Strzelec ambasadorem marki Drewnochron

Dominik Strzelec, znany gospodarz wielu programów tv w TVN, HGTV czy TTV został ambasadorem marki Drewnochron - produktów przeznaczonych do ochrony i pielęgnacji drewna.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dominik Strzelec ambasadorem marki Drewnochron

W ramach współpracy z marką Dominik Strzelec edukuje, jak dbać o drewno w przydomowej przestrzeni, by na długo mogło zachować funkcjonalność i cieszyć swoim niepowtarzalnym pięknem.

Ważnym elementem wspólnych działań jest cykl filmów prezentujących sposoby na skuteczne i efektowne zabezpieczenie drewna w przydomowej przestrzeni. Komunikacja tej eksperckiej współpracy jest prowadzona z wykorzystaniem mediów społecznościowych zarówno marki Drewnochron, jak i Dominika Strzelca.

W poradnikowej serii filmów projektant pokazuje krok po kroku, jak skutecznie zabezpieczyć różnorodne elementy ogrodowej architektury, by mogły służyć przez wiele lat. Z wykorzystaniem produktów Drewnochron odnawia m.in. drewnianą huśtawkę, ławkę, donicę czy domek dla ptaków, za każdym razem podkreślając walory naturalnego surowca i dbając, by zapewnić mu skuteczną ochronę przed szkodliwym wpływem zmiennych warunków atmosferycznych.

- Dominik Strzelec niejednokrotnie potwierdził, że doskonale zna się na drewnie i ma świadomość, jak ważna jest jego solidna ochrona, by w długim okresie mogło ono zachować swoje walory funkcjonalne i estetyczne. Jednocześnie ma przy tym wiele ciekawych pomysłów na łatwe i efektowne zmiany wokół domu. Tym bardziej cieszymy się z podjętej współpracy ambasadorskiej z naszą marką, która od lat jest ekspertem w zabezpieczaniu drewna. Dominik Strzelec dowodzi, że z wykorzystaniem produktów Drewnochron pielęgnacja drewna nie musi być trudna - wystarczą dobre chęci i odrobina czasu. Pokazuje też, jak dobrać produkty i kolory, by drewno mogło zachować swoje piękno i naturalny charakter – mówi Aneta Stopa, manager marki Drewnochron.

 

Cała seria filmów, składająca się z 5 odcinków, dostępna jest na kanale YouTube marki.

Od niedawna Dominik Strzelec jest również twarzą i bohaterem reklam marketów budowlanych Castorama.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji