Dominik Strzelec w jubileuszowej kampanii Sevroll-System

Ruszyła kampania reklamowa z okazji 20-lecia marki systemów do drzwi przesuwnych, szaf i garderób Sevroll-System. W akcji bierze udział Dominik Strzelec, gospodarz programów „Usterka” i „Odlotowy Ogród” w TTV.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dominik Strzelec w jubileuszowej kampanii Sevroll-System

W ramach kampanii zorganizowano „Wielki konkurs urodzinowy”, w którym do wygrania jest Fiat Ducato. Ponadto odbędzie się cykl „dni otwartych”, podczas którego będzie można poznać aktualne trendy w realizacji szaf i garderób oraz nowe produkty marki Sevroll-System. Działania reklamowe będą też prowadzone w internecie i prasie.

Udział Dominika Strzelca w akcji ma podkreślać wysoką jakość produktów Sevroll-System. Dziennikarz będzie też uczestniczył w eventach promujących firmę.

Strzelec obecnie reklamuje też farby Dekoral, a w lutym br. wystąpił w kampanii oferty T-Mobile dla firm.

Jubileuszowa kampania reklamowa Sevroll-System potrwa do końca br. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Studio Form.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7