Dominik Strzelec w jubileuszowej kampanii Sevroll-System

Ruszyła kampania reklamowa z okazji 20-lecia marki systemów do drzwi przesuwnych, szaf i garderób Sevroll-System. W akcji bierze udział Dominik Strzelec, gospodarz programów „Usterka” i „Odlotowy Ogród” w TTV.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dominik Strzelec w jubileuszowej kampanii Sevroll-System

W ramach kampanii zorganizowano „Wielki konkurs urodzinowy”, w którym do wygrania jest Fiat Ducato. Ponadto odbędzie się cykl „dni otwartych”, podczas którego będzie można poznać aktualne trendy w realizacji szaf i garderób oraz nowe produkty marki Sevroll-System. Działania reklamowe będą też prowadzone w internecie i prasie.

Udział Dominika Strzelca w akcji ma podkreślać wysoką jakość produktów Sevroll-System. Dziennikarz będzie też uczestniczył w eventach promujących firmę.

Strzelec obecnie reklamuje też farby Dekoral, a w lutym br. wystąpił w kampanii oferty T-Mobile dla firm.

Jubileuszowa kampania reklamowa Sevroll-System potrwa do końca br. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Studio Form.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa