Dominik Tzimas doradcą zarządu Grupy ZPR Media

Dominik Tzimas został doradcą zarządu Grupy ZPR Media w zakresie dystrybucji kanałów telewizyjnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Dominik Tzimas doradcą zarządu Grupy ZPR Media
Dominik Tzimas

Tzimas zajmie się strategią rozwoju zasięgu kanałów Grupy ZPR Media, będzie ją reprezentował przed kluczowymi partnerami oraz koordynował jej współpracę z firmą Delegata, która częściowo dystrybuuje stacje nadawcy. Przejął on tym samym część zadań, które realizowała Agata Krogulec, pracująca przez ostatni rok jako dyrektor dystrybucji kanałów telewizyjnych ZPR Media. Niedawno przeszła do Telewizji Puls, gdzie została szefem biura zarządu.

Dominik Tzimas obecnie prowadzi własną firmę Idea Ventures zajmującą się konsultingiem w zakresie sprzedaży i marketingu firm mediowych. Do końca września br. był dyrektorem dystrybucji w Turner Broadcasting System na rynki Europy Centralnej i Wschodniej oraz Rosję. Wcześniej pracował jako country manager i regional sales director w Chello Central Europe. W przeszłości był m.in. wiceprezesem w spółce Infor Biznes, dyrektorem zarządzającym „Dziennika” w Ringier Axel Springer Polska i członkiem zarządu oraz szefem marketingu i sprzedaży w Wydawnictwie Bauer.

Grupa ZPR Media jest nadawcą stacji Eska TV, Polo TV, Fokus TV, VOX Music TV, a wkrótce uruchomi kanał TV#, który trafi na ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii