Dominika Szczechowicz dyrektorem artystycznym Grupy #PolskieMedia

Dominika Szczechowicz została dyrektorem artystycznym Grupy #PolskieMedia. Będzie odpowiadała za komunikację wizualną Grupy, jej spółek zależnych oraz projektów przez nie prowadzonych. Do jej kompetencji będzie należał również ogólny nadzór nad layoutem wydawanych przez #PolskieMedia magazynów i serwisów internetowych.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„W dobie szybko konsumowanych mediów obraz jest równie ważnym jeżeli nie najważniejszym elementem przekazu. Komunikacja wizualna jest kluczowa dla spółek działających na rynku mediów. Dominika Szczechowicz jest nie tylko wysokiej klasy profesjonalistką, wykształconym grafikiem z wieloletnim doświadczeniem dyrektora artystycznego, ale także osobą, która stale się dokształca, pracuje nad swoim warsztatem, śledzi najnowsze światowe trendy. Nie wątpię, że jej wkład w nasze media szybko zauważą i docenią czytelnicy” – mówi Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Grupy #PolskieMedia.   

Dyrektor artystyczny Grupy #PolskieMedia to nowe stanowisko w strukturze firmy. Skupia kompetencje, które do tej pory były rozproszone w studiach graficznych oraz w kilku innych działach Grupy. Dzięki temu identyfikacja #PolskieMedia nabierze spójności i wyrazistości. Już wkrótce spółka pokaże odświeżone logo oraz elementy nowej identyfikacji wizualnej przygotowane przez nową dyrektor artystyczną. Odświeżeniu uległa już również grupa logotypów powiązanych z projektami tygodnika „Wprost”, m.in. logo Człowiek Roku.

Dominika Szczechowicz jest z wykształcenia grafikiem, ukończyła Akademię Sztuk Pięknych. Była dyrektorem artystycznym tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) i miesięcznika ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska). Wcześniej pracowała m.in. jako grafik w tygodniku ”Przekrój” (Edipresse Polska SA). Jest również organizatorką i przewodniczką kameralnych i pełnych pasji podróży po Japonii i promotorką japońskiego stylu życia. Z Japonii przywozi także wiele zawodowych inspiracji, obserwując najnowsze trendy w grafice prasowej i internetowej.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online