Hand Made stworzyła koncepcję kreatywną oraz platformę komunikacyjną kampanii “Domol przemawia do zaradnych”. Każdy produkt marki to inny, charakterystyczny głos i osobowość, które podkreślają jego główne benefity.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hand-made-promuje-produkty-rossmann-babydream-oferta-cena ##
“Brudne sprawy” w reklamach Domol
Na potrzeby produkcji została skomponowana autorska ścieżka dźwiękowa. Reklama emitowana jest w telewizji w formacie 30-sekundowego spotu oraz w kanałach społecznościowych - na Facebooku, Instagramie i Tik Toku, dla którego stworzono dodatkową serię humorystycznych formatów pt. “Brudne sprawy”.

- Postawiliśmy na humor przy jednoczesnym pokazaniu osób zaradnych oraz efektów, jakie przynosi korzystanie z produktów Domol. Platformę komunikacji dopasowaliśmy zarówno do kanału, jakim jest telewizja, jak i social mediów (w tym Tik Toka, gdzie spotykamy młodszą grupę targetową) - mówi Adrianna Skalniak, senior copywriter w Hand Made.











