Krzysztof Ibisz jako reporter terenowy reklamuje Domowy Internet LTE od Cyfrowego Polsatu (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania z udziałem Krzysztofa Ibisza reklamująca Domowy Internet LTE oferowany przez Cyfrowy Polsat, m.in. w ramach programu SmartDom. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland, TFP i Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Ibisz jako reporter terenowy reklamuje Domowy Internet LTE od Cyfrowego Polsatu (wideo)
Krzysztof Ibisz

W spocie Krzysztof Ibisz wciela się w reportera odwiedzającego różne części kraju: nad jeziorem, w górach czy poza miastem. W każdym z tych miejsc Domowy Internet LTE oferowany przez Cyfrowy Polsat działa świetnie, co ma podkreślać duży zasięg i niezawodność tej usługi.

Reklamy podkreślają też, że Domowy Internet LTE w ramach programu lojalnościowego SmartDom kosztuje już od 40 zł miesięcznie.

Krzysztof Ibisz w reklamach różnych usług Cyfrowego Polsatu występuje od ponad roku, poprzednio Domowy Internet LTE promował wiosną ub.r.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji (m.in. w kanałach Polsatu) oraz internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland. Reżyserią spotu zajął się Michał Bulik, produkcją - Mariusz Matwiejczuk, a postprodukcją - dom produkcyjny TFP. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji