Don’t Worry dla Nowego Citroëna C4 Picasso Technospace

Prezentacja Nowego Citroëna C4 Picasso Technospace odbyła się w dniach 4-7 września w  Grand Hotelu Tiffi w Iławie. Warsztaty, jazdy testowe oraz możliwość aktywnego spędzenia czasu - to tylko kilka z wielu punktów imprezy przygotowanych dla zaproszonych gości - sieci dealerskiej Citroën Polska, dziennikarzy i klientów flotowych. Za organizację wydarzenia odpowiedzialna była Agencja Don’t Worry.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Każdy z trzech dni premiery Nowego Citroëna C4 Picasso Technospace podzielono na trzy części – konferencję wraz z prezentacją auta, jazdy testowe oraz wieczorną galę wraz ze strefą chillout z widokiem na malownicze Jezioro Jeziorak. W evencie, w roli eksperta motoryzacyjnego, wziął udział aktor Artur Żmijewski, wieloletni klient Citroën Polska. Wśród zaproszonych gości byli przedstawiciele sieci dealerskiej Citroën Polska, dziennikarze i klienci flotowi, którzy mogli korzystać z wielu hotelowych atrakcji - relaksu w SPA, wycieczek rowerowych czy rejsów łodzią, a także wziąć udział w specjalnie dla nich przygotowanych warsztatach pod tytułem "Kobiety są z Wenus, a Mężczyźni z Marsa" prowadzonych przez Andrzeja Depko.

Koncepcja eventu bazowała na haśle reklamowym Citroëna C4 Picasso Technospace - „Cały świat w Twoim samochodzie”- które odzwierciedlono w niezwykłej „gwiezdnej” scenografii. Goście mogli podziwiać wielkoformatowe, panoramiczne obrazy przedstawiające kosmos, a wielkie okrągłe ledowe kule tworzyły pozaziemski klimat. Duże wrażenie na zgromadzonych zrobiło odsłonięcie przez astronautów auta, które schowane było pod specjalnie skonstruowaną na tę okazję planetą „Ziemią”. 

- W poprzednich latach agencja Don’t Worry organizowała również premiery innych modeli samochodów Citroën: DS3, DS4 i DS5, DS3 Cabrio oraz C-Elysee. Czujemy się wyróżnieni zaufaniem jakim zostaliśmy obdarzeni, jednak nie spoczywamy na laurach – mówi Norbert Kabaczyński, Dyrektor Zarządzający w agencji Don’t Worry i dodaje: - Dokładamy wszelkich starań, aby nasza współpraca z firmą Citroën Polska układała się pomyślnie i przynosiła satysfakcję obu stronom. Staramy się, by każda nasza realizacja zawierała zaskakujące rozwiązania kreatywne.

W trakcie realizacji w Grand Hotelu Tiffi w Iławie Agencja Don’t Worry była odpowiedzialna za kompleksową koordynację wydarzeń, która obejmowała: logistykę, scenografię, zapewnienie multimediów i nowoczesnych rozwiązań technicznych, materiały drukowane i upominki.

***

Informacje o Don’t Worry:

Agencja Don’t Worry powstała w drugiej połowie 2009 roku. Jej założycielem i właścicielem jest Norbert Kabaczyński, który posiada wieloletnie doświadczenie w branży eventowej. Don’t Worry dzieli się na działy Event, PR oraz Creative. Wśród dotychczasowych Klientów agencji znaleźli się m.in.: Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o, Skanska Property Poland, Citoën Polska, Croma – Pharma Polska, IKEA Trading Services, Yareal Polska, Nestle Polska, Nestle Polska SA - oddział Nespresso w Warszawie, PGT Healthcare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+