Don’t Worry ponownie dla Peugeot Polska

Zimowy klimat oraz sportowe emocje od tego roku kojarzą się nie tylko z Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi, ale również z firmą Peugeot Polska, która jest sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w Soczi. Pokaz strojów olimpijskich i efektowne show taneczne, nawiązujące do najważniejszego zimowego widowiska sportowego, uświetniły spotkanie dla sieci  koncesjonerów z całej Polski oraz pracowników Peugeot Polska. Agencja Don’t Worry była odpowiedzialna za organizację i koordynację tego wydarzenia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tegoroczne spotkanie Peugeot Polska, odbyło się w dniach 9 i 10 stycznia br. w Warszawie. Najważniejszym punktem wydarzenia była konferencja w Centrum Olimpijskim, podczas której zaprezentowano nowy model Peugeot 308 SW oraz najmocniejszy model w historii marki - sportowy Peugeot RCZ R. Konferencji towarzyszyły dwa spektakularne show - pokaz strojów olimpijskich 4F, zaprojektowany dla  polskiej reprezentacji na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Soczi oraz pokaz taneczno-akrobatyczny grupy Avoccado Dance Group, która specjalnie na to wydarzenie przygotowała  choreografię nawiązującą do motywu przewodniego imprezy.

Zaprezentowany układ taneczny z szarfą, gimnastyka artystyczna, miejsce wydarzenia oraz innowacyjna scenografia stanowiły doskonałą zapowiedź wielkiego święta sportów zimowych oraz związanych z nim olimpijskich emocji.

Agencja Don’t Worry była odpowiedzialna za kompleksową koordynację wydarzenia, która obejmowała: logistykę, scenografię, ekspozycję samochodów, zapewnienie multimediów i nowoczesnych rozwiązań technicznych, materiały drukowane, przygotowanie programu artystycznego. Była to już kolejna okazja do współpracy Don’t Worry z Peugeot Polska. Wcześniej Agencja była odpowiedzialna za prezentację nowych modeli -  Peugeot 301, Peugeot 2008 oraz nowego Peugeot 308.

***

Informacje o Don’t Worry:

Agencja Don’t Worry powstała w drugiej połowie 2009 roku. Jej założycielem i właścicielem jest Norbert Kabaczyński, który posiada wieloletnie doświadczenie w branży eventowej. Don’t Worry dzieli się na działy Event, PR oraz Creative. Wśród dotychczasowych Klientów agencji znaleźli się m.in.: Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o, Skanska Property Poland, Citoën Polska, Croma – Pharma Polska, IKEA Trading Services, Yareal Polska, Nestle Polska, Peugeot Polska, Nestle Polska SA - oddział Nespresso w Warszawie, PGT Healthcare.

Kontakt:

Don’t Worry Creative Event & PR Agency

Malwina Sobótka

PR Manager

Tel.:   + 48 (22) 401 15 95

Mob.  + 48 728 500 728

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji