'Doręczamy twój sukces'

Polski oddział TNT Express prowadzi szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Działania reklamowe objęły prasę, media elektroniczne, a także nośniki na pojazdach komunikacji miejskiej. To pierwsza kampania TNT Express Poland w telewizji, radio i ekskluzywnych pismach life-style.

- Jest to element naszej spójnej strategii komunikacji z rynkiem - mówi Tomasz Nieborek, Marketing Manager TNT Express Poland - Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności TNT Express i wzmacnianie wizerunku wiarygodnego partnera w biznesie: firmy, która w wyjątkowy sposób dba o swoich klientów, doskonale rozumiejąc ich potrzeby.

Kampania podkreśla indywidualne podejście do potrzeb klientów: TNT Express traktuje każdą powierzoną przesyłkę z pełną świadomością jej znaczenia dla klienta, niezależnie od tego czy jest nim firma średnia, mała czy ogromna. Przesłanie to przekonywująco oddaje spot telewizyjny o ascetycznej formule – ukazujący przesyłkę jako element budujący sukces współczesnego biznesu. W ramach kampanii przygotowano trzy layouty reklamy prasowej – każdy z nich ukazuje inny aspekt możliwości TNT w zakresie transportu ekspresowego: szybkości, zasięgu, bezpieczeństwa.

Zainicjowana w listopadzie kampania zakończy się w grudniu. Polska jest pierwszym państwem Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie przeprowadzana jest kampania wizerunkowa TNT Express – wcześniej objęła Australię, Francję, Holandię, Niemcy i Wielką Brytanię.

 Korporacyjne projekty reklam prasowych oraz spotu radiowego i telewizyjnego zaadaptowała agencja Focus Advertising, za zakup mediów odpowiadała agencja Vizeum.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"