Dorota Brzozowska: z Interactive Research Center do Mint Media

Do zespołu Mint Media dołączyła Dorota Brzozowska, która objęła stanowisko research & strategy manager. W agencji będzie zajmować się badaniami, analizami i strategią.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Brzozowska ma kilkuletnie doświadczenie w branży reklamowej, jako specjalista do spraw badań i strateg. Przez ostatnie półtora roku pracowała w Interactive Research Center, gdzie zajmowała się kompleksową analizą mediów społecznościowych, zarówno jakościową jak i ilościową. Przygotowywała strategie, analizy i rekomendacje dla klientów.

Wcześniej, ponad 3 lata, pracowała w agencji Harder&Harder, gdzie była odpowiedzialna za strategię oraz badania.

W swojej karierze współpracowała z wieloma klientami i markami, wśród których znalazły się m.in. Kompania Piwowarska, LG, Generali, Kraft Poods, Polpharma czy Nivea.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji