Dorota Haller w Ringier Axel Springer Polska

Dorota Haller stanęła na czele departamentu client solutions w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska. Poprzednio kierowała marketingiem chińskiego producenta elektroniki Honor.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dorota Haller w Ringier Axel Springer Polska
Dorota Haller

Od 8 stycznia Dorota Haller kieruje departamentem, w skład którego wchodzą zespoły: content marketingu oraz business partnering solutions.

Będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii wymienionych obszarów, w szczególności za: sprzedaż oferty, we współpracy z zespołami pionu sprzedaży, za budowanie trwałych relacji z kluczowymi Klientami oraz za kompleksową organizację wydarzeń dla partnerów biznesowych RAS Polska - seminariów, premier produktów, targów oraz akcji promocyjnych z szerokim wykorzystaniem portfolio produktów i marek RAS Polska.  - Cieszę się, że dołącza do nas osoba o tak bogatym doświadczeniu marketingowym, rozumiejąca wyzwania i potrzeby marketerów i marketerek. Dorota jest osobą niezwykle ambitną, lubi podejmować wyzwania i mocno angażuje się w budowanie trwałych relacji z klientami. Wierzę, że znakomicie wesprze rozwój naszej oferty w obszarze client solutions – mówi Mariusz Wąsiński, chief revenue officer w Ringier Axel Springer Polska.

Haller wiele lat w Huawei, ostatnio w Honor

Od czerwca ub.r. Dorota Haller była dyrektorką obszaru marketingu marki technologicznej Honor. Wcześniej przez sześć lat kierowała marketingiem firmy Huawei. W 2022 r. awansowała w firmie na stanowisko wiceprezeski marketingu na Europę Centralą, Wschodnią, Turcję, kraje nordyckie i Kanadę. Równolegle pełniła funkcję rzeczniczki prasowej marki Huawei w regionie CEE & Nordic.

W swojej karierze kierowała także obszarami marketingu Medicover, Aasa Group. Była szefową marketingu komunikacji korporacyjnej i PR w banku BNP Paribas. Pracowała też w dziale marketingu PLL LOT.

- Dołączenie do Ringier Axel Springer Polska to dla mnie zaszczyt i wyzwanie oraz duży krok w rozwoju zawodowym. W dzisiejszym świecie, customer experience jest najważniejszym elementem w budowaniu biznesu, niezależnie od branży. Cieszę się, że będziemy budować biznes RAS Polska razem – mówi Dorota Haller, client solutions director w RAS Polska. Client solutions jest jednym z departamentów utworzonych w grudniu ub. r. w efekcie wprowadzania przez biuro reklamy RAS Polska nowej strategii opartej o customer experience. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"