Dorota Wrotek-Gut dyrektorem marketingu w Jeronimo Martins Polska, Michael Luttgen przeszedł do Kauflandu

Dorota Wrotek-Gut objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji marketingowej w Jeronimo Martins Polska, firmie do której należy sieć dyskontów Biedronka - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dorota Wrotek-Gut dyrektorem marketingu w Jeronimo Martins Polska, Michael Luttgen przeszedł do Kauflandu
Dorota Wrotek-Gut

Dorota Wrotek-Gut w Jeronimo Martins Polska pracuje blisko czternaście lat. Poprzednio zajmowała stanowisko senior marketing managera.

Poprzednio, od początku ub.r. do października br., dyrektorem marketingu w Jeronimo Martins Polska był Michael Luttgen. Odszedł z firmy na stanowisko międzynarodowego dyrektora zarządzającego w ‎Kaufland Warenhandel.

Jeronimo Martins Polska jest jednym z największych reklamodawców z branży handlowej. Od września do listopada br. firma prowadziła w sklepach Biedronka drugą edycję promocji „Gang Świeżaków”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"