Jako redaktor naczelna Parenting.pl Dorota Zawadzka zajmie się rozwojem serwisu pod kątem merytorycznym oraz poprowadzi autorski dział poświęcony szeroko rozumianej tematyce wychowania i rozwoju. W sekcji tej prowadzony będzie cykl tematów miesiąca, w których poruszane będą kwestie tabu związane m.in. z przemocą wobec dzieci i młodzieży, zarówno w domu, jak i szkole. Ponadto Zawadzka wystąpi w serii poradnikowych wideocastów oraz włączy się czynnie w komunikację z użytkownikami zarówno na forum, jak i pod publikacjami.
- W Parenting.pl chcę położyć główny nacisk na pokazanie, jak wspaniale jest być rodzicem - zapowiada Dorota Zawadzka. - Ogromna rzesza rodziców, niezależnie od swych problemów i doświadczeń życiowych, z całych sił chce, być rodzicami najlepszymi. Tymi mądrymi, odpowiedzialnymi, wspierającymi i oczywiście kochającymi. To właśnie dla nich chce budować miejsce - dodaje.

Jakub Zieliński, założyciel i dyrektor zarządzający grupy NextWeb Media wydającej Parenting.pl, zaangażowanie Doroty Zawadzkiego do serwisu uzasadnia zaczynającym się w Polsce trendem na projekty internetowe z udziałem znanych ekspertów, liderów opinii i celebrytów. - Media internetowe, które dla społeczeństwa stają się podstawowym źródłem informacji z najważniejszych dziedzin życia są obecnie bezosobowe, mało charakterystyczne i nie wyróżniają się niczym specjalnym na tle konkurencji. Udział i obecność znanych, rozpoznawalnych osobistości i ekspertów jest następnym naturalnym kierunkiem w transformacji tradycyjnych mediów do obszaru online - przekonuje Zieliński.
W lipcu br. wszystkie serwisy lifestyle’owe NextWeb Media miały ok. 2 mln użytkowników i 13,8 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane).











