Dostawy jedzenia i e-mobilność łączą siły. Wolt i TIER startują z pakietem wspólnych rabatów

Od 12 września nowi użytkownicy Wolt oraz TIER będą mogli skorzystać ze specjalnych rabatów na obie usługi. Nowi użytkownicy TIER zaczynający przygodę z hulajnogami elektrycznymi będą mieli możliwość pozyskania z aplikacji Wolt pięciokrotnego, dwudziestoprocentowego rabatu do wykorzystania w aplikacji TIER. Użytkownicy, którzy jeszcze nie próbowali dostawy z Wolt, otrzymają z TIER 15 złotych zniżki na 4 kolejne zamówienia (60 złotych). Promocja będzie aktywna przez dwa tygodnie od startu oferty. Tak skonstruowana oferta, doskonale wpisuje się w obecną, globalną sytuację. Z jednej strony pozwala oszczędzać, a z drugiej stanowi zachętę do korzystania ze środków transportu, przyjaznych środowisku. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od początku swojej działalności, platforma Wolt, specjalizująca się w szybkich dostawach jedzenia oraz zakupów, oferuje szereg czasowych i stałych promocji, które przynoszą oszczędności konsumentom oraz służą promocji lokalnej gastronomii. Firma przykłada także szczególną uwagę do wdrażania i propagowania rozwiązań proekologicznych, nastawionych na zmniejszanie emisji CO2 do atmosfery. Kolejnym krokiem w tym obszarze działalności  jest podjęcie współpracy z firmą TIER – wypożyczalnią hulajnóg elektrycznych.

W Wolt cenimy sobie ofertę, która jednocześnie będzie wspierała restauratorów, a także zachęcała klientów do skorzystania z atrakcyjnych okazji i zniżek. Ponadto współpracując z TIER, przyczyniamy się do popularyzacji niskoemisyjnych środków transportu, jakimi są e-hulajnogi. Stąd też współpraca ta cieszy nas podwójnie, a także liczymy na jej dalszy rozwój” – mówi Krzysztof Dłużniewski Marketing Manager w Wolt Polska.

Elektromobilność i korzystanie ze środków transportu ograniczających emisję to niezwykle istotny kierunek w rozwoju Wolt. Szacunkowo, aż 40% kurierów współpracujących partnersko z Wolt wybiera niskoemisyjne środki transportu do realizacji dostaw.

Staramy się tak multiplikować naszą ofertę, aby dotrzeć do różnorodnej grupy odbiorców, zachęcając ich do korzystania z naszych rozwiązań e-mobilności. Wyrazem tego podejścia jest partnerstwo z firmą Wolt, której działania pokazują, jak duże znaczenie ma rozwój segmentu e-mobility w odniesieniu do usług food delivery. Dlatego też wspólna oferta była dla nas naturalnym krokiem w dalszym rozwoju naszego biznesu” – mówi Katarzyna Łuszczyk Marketing & PR Manager CEE TIER.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele