„Dotknij tajemnicy” w nowych spotach Dolnego Śląska (wideo)

Rusza druga odsłona telewizyjnej kampanii promującej atrakcje turystyczne Dolnego Śląska. Nowe spoty, pod hasłem „Dolny Śląsk. Dotknij tajemnicy”, przygotowała firma Graffiti Film, a wyreżyserował Andrzej Kałuszko.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowych spotach Dolnego Śląska prezentowanych jest 9 atrakcji turystycznych tego regionu, m.in. Zamek Czocha, opactwo w Henrykowie, Wodospad Kamieńczyka czy schronisko Samotnia w Karkonoszach. Muzykę do reklam skomponowali członkowie wrocławskiego zespołu Me Myself and I, wyreżyserował je Andrzej Kałuszko, a przygotowaniem scenariusza i produkcją zajęła się firma Graffiti Film. To drugi etap kampanii „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”. Pierwszy trwał od lutego do czerwca br., obejmując telewizję, internet, kina i outdoor (przeczytaj więcej i zobacz spot). Nowa odsłona akcja będzie prowadzona tylko w telewizji. Reklamy zadebiutują w Boże Narodzenie w ogólnopolskich telewizjach. Potem będą emitowane m.in. od 8 do 12 stycznia przy relacjach z Pucharu Świata w skokach Narciarskich w Wiśle i Zakopanem, a także w styczniu i lutym, maju i czerwcu oraz od września do listopada m.in. w TVP1, TVP2, kanałach grupy TVN i Polsat, National Geographic i Discovery Channel oraz w Eurosporcie (w 46 krajach w całej Europie). Koszt produkcji nowych spotów to 614 tys. zł, a koszty ich emisji - 8,9 mln zł. Natomiast budżet pierwszej odsłony kampanii wyniósł 7,6 mln zł. Akcję organizuje Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, przy czym 70 proc. środków pozyskał z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów