Douglas z nową, międzynarodową kampanią. Celem umocnienie rozpoznawalności

Douglas wystartowała z nową, międzynarodową platformą komunikacyjną "Welcome to beautiful". Kampania wyznacza nadrzędną narrację i kierunek komunikacji brandu we wszystkich krajach i kanałach.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Douglas z nową, międzynarodową kampanią. Celem umocnienie rozpoznawalności
Douglas

Kampania pojawi się w Polsce w najważniejszych kanałach mediowych: w social mediach, na YouTube, w digitalu oraz w formie spotów telewizyjnych. "Dzięki temu konsumenci zetkną się ze spójnym, angażującym i wielowymiarowym przekazem, zarówno online, jak i offline" - czytamy w komunikacie prasowym.

Za strategię mediową i zakup powierzchni reklamowej odpowiada agencja Wavemaker, a za działania w social mediach - Saatchi & Saatchi.

Nowa platforma komunikacyjna "Welcome to beautiful" będzie pełnić funkcję nadrzędnej opowieści i kreatywnego kierunku, który nada ton przyszłym działaniom marketingowym. W Polsce, po październikowym starcie, pierwszymi kampaniami realizowanymi w jej ramach będą Singles’ Day, "Black Friday" oraz kampania świąteczna.

DOUGLAS | WELCOME TO BEAUTIFUL.

Każda z nich zachowa charakterystyczne elementy dopasowane do okazji – jak np. miętowe opakowania prezentowe w okresie Bożego Narodzenia – a jednocześnie pozostanie częścią spójnego systemu wizualnego, co podkreśla elastyczność i pokazuje uniwersalny charakter nowej platformy — czytamy w komunikacie prasowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji