Dove i Dove Men+Care: TAK dla męskich pasji. TAK dla kobiecych przyjemności

Pod hasłem „TAK dla męskich pasji. TAK dla kobiecych przyjemności” rozpoczęła się promocja marki Dove i Dove Men+Care.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Promocja oparta jest na mechanice loterii, w której główną nagrodą są 4 niezapomniane weekendy w Barcelonie o wartości 4 000 zł każdy. Dodatkowo uczestnicy loterii mogą wygrać 1000 podwójnych biletów do Cinema City. Aby wziąć udział w promocji trzeba kupić dowolne produkty marki Dove lub Dove Men+Care za min 20 zł, wysłać sms pod wskazany numer lub zalogować się na jednej z dwóch stron: www.dovemencare.pl lub www.kobieceprzyjemnosci.pl.

Promocja trwa do końca lutego 2012 roku.

Za koncepcję i realizację promocji odpowiada agencja IQ Marketing.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech