Dove pokazuje nieidealne mydła w kampanii „Real Soaps”

Kampania Dove #RealSoaps (Prawdziwe mydła) pokazuje piegi, zmarszczki i rozstępy na kostkach mydła Dove. Ma to odzwierciedlać cechy skóry kobiet, które czynią je prawdziwymi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania #RealSoaps została przegotowana na rynek kolumbijski przez reklamową MullenLowe SSP3. Dove podkreśla w niej, że choć jej mydła w kostkach zawsze wyglądają na gładkie i nieskazitelne na sklepowych półkach, to prawdą jest, że niektóre sztuki wychodzą z fabryki z pęknięciami i szczelinami, co jest nieodłącznym elementem "prawdziwego piękna" (nawiązanie do claimu marki).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dove-odwrocone-selfie-przeklamania-mediow-spolecznosciowych ##

W ramach kampanii Dove zachęca kobiety do pokazywania swoje skóry w mediach społecznościowych bez retuszu z hashtagiem #RealBeauty.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela