DPD z loterią „Wszystkiego wyGRAnEKO”

Firma kurierska DPD Polska, wystartowała z ogólnopolską loterią pod hasłem „Wszystkiego wyGRAnEKO”. Do realizacji loterii została wybrana w drodze przetargu agencja Unique One.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
DPD z loterią  „Wszystkiego wyGRAnEKO”

Z okazji okrągłego jubileuszu - 30 lat obecności na polskim rynku - firma kurierska DPD postanowiła zorganizować loterię dla swoich Klientów.

Zasady loterii DPD

W loterii może wziąć udział Odbiorca przesyłki doręczonej przez DPD potwierdzonej numerem listu przewozowego, na którym widnieje jego pełne imię i nazwisko. Termin przyjmowania zgłoszeń i okres sprzedaży promocyjnej trwa od 12 lipca 2021 (od 6:00) do 14 listopada 2021roku.

Aby wziąć udział w loterii należy: odebrać przesyłkę doręczoną przez DPD oraz zarejestrować numer listu przewozowego na 30latdpd.pl. Po zgłoszeniu uczestnik loterii od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę natychmiastową.

Każde zgłoszenie bierze udział w czterech losowaniach: czekoladowego upominku (3000 sztuk) lub opaski inteligentnej Xiaomi (300 sztuk), hulajnogi elektrycznej Xiaomi (3 sztuki), roweru elektrycznego Kross (3 sztuki) i nagrody głównej: 30 000 zł.

Loterię wspierają działania komunikacyjne za pomocą materiałów POS (ulotka, koperty na przesyłki), działaniami w digital i w social media.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za opracowanie mechanizmu loterii oraz kreację (POS, digital).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?