DPD Polska wspiera logistycznie Grand Press Photo

DPD Polska drugi rok z rzędu wspiera logistycznie organizację prestiżowego konkursu Grand Press Photo. Dzięki współpracy z DPD Polska wystawa odwiedza największe miasta w Polsce: Warszawę, Białystok, Gdańsk, Szczecin, Poznań, Kraków, Częstochowę, Lublin, Katowice, Łódź, Bydgoszcz oraz Rzeszów. Co roku ogląda ją nawet 80 tysięcy osób. Gala finałowa „GRAND PRESS PHOTO 2011” odbędzie się 12 maja o godz. 15:00 w warszawskiej Kinotece na placu Defilad 1.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Grand Press Photo to nie tylko błysk fleszy, nagrody i gratulacje. To także cały proces logistyczny, który stoi za przedsięwzięciem. By wszystko sprawnie poszło konieczna jest współpraca kilkudziesięciu osób: lokalnego organizatora, ekip technicznych, które montują i ustawiają ekspozycję oraz dyspozytora i kierowcy DPD Polska.

Wstępny harmonogram wystaw jest sporządzany jeszcze przed rozpoczęciem całego cyklu. Na około dwa tygodnie przed przeniesieniem ekspozycji do nowego miasta zgłaszane jest zapotrzebowanie na samochód dostawczy. W ciągu następnych kilku dniu dopracowywane są szczegóły: adresy odbioru, zezwolenia dla kierowców , jeżeli takie są wymagane, by wjechać np. na zamknięte dla ruchu obszary. Wystawy przewożone są prawie zawsze nocą.

Otrzymujemy bezpośredni kontakt do kierowcy, dlatego już w dniu przejazdu możemy na bieżąco koordynować i kontrolować status przesyłki. Dla kierowców, z którymi pracujemy, nie ma rzeczy niemożliwych - mówi Bartosz Soja, zastępca Dyrektora ds. Marketingu PRESS - przez ponad rok naszej współpracy nie wydarzyło się nic, co zakłóciłoby dostarczenie wystawy do któregoś z miast. To wyraz profesjonalizmu ze strony naszego partnera - DPD Polska. Cieszę się, że proces logistyczny został powierzony jednej z wiodących firm kurierskich.

Fakt, że jesteśmy partnerem logistycznym Grand Press Photo już drugi raz z rzędu to wyraz zaufania i wiary w skuteczność naszych działań. Jesteśmy dumni z tego, że możemy wspierać tak prestiżowe wydarzenie przyczyniając się jednocześnie do krzewienia kultury - mówi Aneta Gasparska, Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji, Rzecznik Prasowy DPD Polska.

Jak w każdym przedsięwzięciu na dużą skalę nie obyło się bez drobnych przeszkód, które dzięki współpracy z DPD Polska zostały szybko pokonane – mówi Bartosz Soja. Podczas organizacji wystawy w Pasażu 13 na krakowskim rynku okazało się, że w tym samym dniu odbywa się tam wielki koncert z okazji 30-lecia NZS-u. Na rynku wzniesiono scenę, stało mnóstwo pojazdów obsługi technicznej, wozy transmisyjne telewizji i widownia kilkudziesięciu tysięcy osób. Na szczęście dzięki kreatywności naszego partnera logistycznego wszystko skończyło się pomyślnie. Stanowimy zgrany zespół, dlatego też z wielkim entuzjazmem podchodzimy do tegorocznego Grand Press Photo– dodaje Bartosz Soja.

To nie pierwszy raz, kiedy DPD Polska wspiera logistycznie wydarzenia kulturalne. Do tej pory Firma czynnie uczestniczyła w organizacji wystawy ,,National Geographic – Ostatnie takie miejsca na Ziemi’’ oraz ""Polska na filmowo"- jako partner projektu promocji dziedzictwa kinematografii polskiej.

DPD Polska realizuje ideę odpowiedzialności społecznej biznesu w trzech głównych obszarach: Planeta, Ludzie, Społeczność. Firma działa zgodnie z filozofią mówiącą o tym, że czerpiąc z lokalnych zasobów, by się rozwijać, przedsiębiorstwo powinno dla równowagi oddać coś z powrotem do lokalnej społeczności.

Stara się wspierać inicjatywy związane z kulturą. Jako partner logistyczny DPD wpiera mobilne programy, udostępniające kulturę również poza wielkimi ośrodkami miejskimi. DPD Polska pragnie dbać o lokalny dorobek kulturalny wprowadzając w życie hasło „myśl globalnie, działaj lokalnie”.

o Grand Press Photo 2011:

1 lutego rozpoczęła się siódma edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Prasowej - Grand Press Photo 2011.

Miesięcznik ”Press” zaprosił do udziału w konkursie wszystkich zawodowych fotoreporterów – zarówno tych pracujących dla redakcji prasowych, agencji informacyjnych i agencji fotograficznych, jak i freelancerów.

W tym roku oceniane były fotografie wykonane między 1 kwietnia 2010 roku a 31 marca 2011 roku. Termin nadsyłania zdjęć minął 1 kwietnia br.

Tradycyjnie już przewodniczącym jury Grand Press Photo – który wskazał Zdjęcie Roku -był zwycięzca prestiżowego światowego konkursu World Press Photo. Obok niego w jury zasiedli polscy zawodowi fotoreporterzy i fotoedytorzy. W tym roku jury przewodniczył utytułowany amerykański fotoreporter Lucian Perkins - jego zdjęcie z Czeczenii wygrało World Press Photo w 1996 roku. Perkins przez 27 lat był fotoreporterem „The Washington Post”, dokumentował największe wydarzenia na świecie; jest dwukrotnym laureatem Nagrody Pulitzera.

Zdjęcia zostały ocenione w pięciu kategoriach: Wydarzenia, Ludzie, Życie codzienne, Sport, Przyroda – osobno zdjęcia pojedyncze, osobno fotoreportaże. Jeden autor mogł zgłosić maksymalnie pięć pojedynczych fotografii i trzy fotoreportaże. W każdej kategorii zostały przyznane nagrody, a spośród wszystkich nadesłanych prac wybrane zostało też Zdjęcie Roku – jego autor otrzymał 10 tys. zł.

O DPD:

Wysyłając 2 miliony międzynarodowych paczek dziennie, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. DPD oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowychi zagranicznych. Portfolio produktów obejmuje przesyłki standardowe i ekspresowe z możliwością śledzenia przesyłek w trybie on- line, wysyłkę poprzez punkty nadawczo – odbiorcze (Parcel Shop) aż po indywidualne rozwiązania dla klientów biznesowych. DPD posiada ponad 500 punktów w 39 krajach, 22 000 zatrudnionych osób i 15 000 pojazdów działających w imieniu 200 000 klientów biznesowych jak również tych działających na mniejszą skalę i prywatnych nadawców. DPD jest zarządzane przez CEO – Arnolda Schroven. Francuski GeoPost Group, będący częścią La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD. Udziałowcem mniejszościowym jest DPD Systemlogistik GmbH& Co. KG (10,47 procent udziałów) oraz DPD Zeitfracht GmbH & Co. KG (6,21 procent udziałów).

O GeoPost:

GeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. Działając w Europie, obsługuje ponad 230 krajów w imieniu 300 000 klientów na świecie. Dziś, grupa GeoPost zajmuje 1 miejsce we Francji i 3 miejsce w rankingu Europejskim, mając, w 2007, roku obrót roczny w wysokości 3,1 bilionów Euro.

.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"