„Dr House” zapewnia TVN 15,8 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,12 proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej (przed rokiem odpowiednio 9,84 proc. i 10,19 proc. udziału).Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl stacja jest w paśmie emisji serialu wiceliderem rynku.
TVN jest kolejną stacją, która korzysta z amerykańskiego hitu. W Polsce serial nadają między innymi Dwójka oraz AXN. Powtórki piątego sezonu, emitowane w TVP2 od marca śledzi 2,05 mln widzów (14,25 proc. i 18,5 proc. udziału, odpowiednio w 4+ i 16-49).
Dr House to serial medyczny, który w krótkim czasie stał się światowym przebojem, ma już na swoim koncie kilka nagród Emmy, Satellite i Złotych Globów. Dr House (Hugh Lauire) nie jest doktorem, w typowym znaczeniu tego słowa, z którym pacjenci chętnie dzielą się swoimi obawami i cierpieniem. Jest egocentryczny, nie lubi ludzi i obraża pacjentów.












