'Dr House' zarobił 23,4 mln złotych. Kolejna edycja jesienią

Szósty sezon serialu „Dr House” śledziło w TVP2 oglądało średnio 2,3 mln widzów. Wpływy reklamowe przy produkcji wyniosły 23,4 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Odcinki szóstej serii były nadawane od 9 września (2010 roku) do 10 lutego (2011 roku), w czwartki o 20.40, a od końca 2010 roku o 21.40. Produkcja notowała 15,65 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 21,28 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl .

 

TVP2 w trakcie emisji serialu zajmowała trzecią pozycję na rynku (za TVP1 i TVN). Słabszy okazał się Polsat. W grupie komercyjnej (16-49) Dwójka dzięki serialowi była liderem. 

Serial śledziły chętnie kobiety, mieszkańcy największych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym. 

Wiosną TVP2 będzie nadawała powtórki produkcji. Nowy, siódmy sezon pojawi się prawdopodobnie jesienią.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów