Dr. Oetker bajkowo reklamuje bożonarodzeniowe pierniczki (wideo)

W swojej bożonarodzeniowej kampanii Dr. Oetker reklamuje pierniczki i dekoracje do ciast. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, Easy Hell i OMD Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dr. Oetker bajkowo reklamuje bożonarodzeniowe pierniczki (wideo)

Bożonarodzeniowy spot Dr. Oetkera pokazuje, jak rodzice wraz z dziećmi wspólnie pieką i dekorują pierniki na Święta. Jest to relacjonowane przez dziewczynkę, która mówi o tej sytuacji tak, jakby opowiadała bajkę, nazywając swoją mamę „królową wypieków”.

- Po raz pierwszy Dr. Oetker zdecydował się na pokazanie w reklamie słodkich dekoracji do ciast, które na przestrzeni ostatnich lat stały się nieodzownym elementem świątecznych wypieków - podkreśla Łukasz Idziński, specjalista ds. marketingu i komunikacji w polskim oddziale firmy.

Jest to też pierwsza kampania reklamowa Dr. Oetkera przygotowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa, która po wygranym przetargu zaczęła pracować dla marki.

Kampania jest prowadzona od połowy listopada w telewizji (największe kanały, m.in. Polsat, TVN) oraz internet (bożonarodzeniowa sekcja w serwisie oetker.pl z inspiracjami, radami i konkursem dotyczącym świątecznych wypieków).

Produkcją spotu - wyreżyserowanego przez Manuela Wernera - zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek