Dragon Rouge zajmie się rebrandingiem Superligi

Agencja Dragon Rouge przygotuje rebranding najwyższego szczebla rozgrywek piłki ręcznej w Polsce - PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Nowa identyfikacja wejdzie w życie od sezonu 2023/2024.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dragon Rouge zajmie się rebrandingiem Superligi

Wizerunkowa zmiana Superligi jest efektem dynamicznego rozwoju spółki w obszarze digital marketingu oraz chęci modyfikacji aktualnej identyfikacji wizualnej, powstałej 7 lat temu. Za przeprowadzenie rebrandingu odpowiedzialny jest warszawski oddział Dragon Rouge. To kolejna współpraca międzynarodowej agencji z ikonicznymi markami sportu.

- Postrzegamy tę współpracę jako okazję do stworzenia prawdziwie silnego, polskiego brandu sportowego. Jako międzynarodowa organizacja, Dragon Rouge projektował już identyfikacje dla tak kultowych klubów, jak francuskie Paris Saint Germain czy angielska Aston Villa. Agencja opracowała też identyfikację Francuskiej Federacji Piłkarskiej i Ligue 1 oraz prestiżowego turnieju tenisowego Roland Garros. Dlatego cieszy nas, że będziemy mieć okazję stworzenia silnego brandingu na nasz rodzimy rynek. W Superlidze widzimy partnera otwartego na nowoczesne rozwiązania, którego podejście do współpracy pozwoli nam stworzyć markę na międzynarodowym poziomie - mówi Arkadiusz Łoś, brand consulting & CI director w Dragon Rouge Warsaw.

Nowy logotyp, odświeżona kolorystyka

W ramach prac dotyczących identyfikacji zmianie ulegnie logotyp spółki oraz rozgrywek PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Odświeżona zostanie kolorystyka oraz typografia, która będzie miała wpływ na nowy styl wizualny rozgrywek piłki ręcznej w Polsce. Materiały będą wykorzystywane w komunikacji digitalowej, oprawie TV oraz materiałach offline, takich jak ścianki czy standy. Nowa identyfikacja wizualna zostanie zaprezentowana przed startem sezonu 2023/2024 rozgrywek.

- Obecna identyfikacja wizualna Superligi powstała w momencie tworzenia się zawodowych rozgrywek piłki ręcznej w Polsce. Od tego czasu liga przeszła bardzo dużo zmian. Od początkującego brandu, do produktu, który ma ugruntowaną pozycję na rynku. Przez ten czas zmieniło się otoczenie, trendy i zachowania kibiców, za którymi chcemy podążać. Przed nami bardzo ciekawy i wymagający projekt. Chcemy spojrzeć na nasze rozgrywki na nowo, wydobyć ich esencję i zaprezentować w nowoczesnej i atrakcyjnej formie. Cieszymy się, że będziemy współpracować z partnerem, który ma globalne doświadczenie w brandingu - mówi Jakub Kowalcze, manager ds. komunikacji w Superlidze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą